مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره جایزه شعر ژاله

توجه: بدلیل طوفان لندن برنامه با زوم خواهد بود و از فیسبوک هم پخش میشود.

ویدیوی این برنامه را میتوانید در یوتیوب ببینید.

این برنامه بدلیل طوفان امروز لندن و تعطیلی دانشکاه لندن (سواس) از طریق مجازی برگزار میشود. لطفا به سالن تشریف نبرید. از همه دوستانی که قصد شرکت در جلسه حضوری را داشتند پوزش میخواهیم.
برای پیوستن به جلسه از لینک زیر استفاده کنید: یا به فیسبوک بنیاد که نشانی آن در زیر است مراجعه فرمائید.
ساعت شروع برنامه تغییر نکرده است و برنامه راس ساعت 6:30 بوقت لندن شروع خواهد شد. لطفاً کمی زودتر از زمان شروع به برنامه وصل شوید.
لینک ورود به جلسه زوم:

https://us02web.zoom.us/j/82928681286
لینک فیسوک:
https://www.facebook.com/jalehesfahani.bonyad/

مراسم نهائی دوازدهمین جشنواره جایزه شعر ژاله اصفهانی در روز جمعه 18 فوریه 2022 از ساعت 18:00 تا 20:30 در سالن برونای گالری، مدرسه مطالعات شرقی و آفریقائی دانشگاه لندن، SOAS، مشترکاً با انستیتوی خاورمیانه این دانشگاه برگزار میشود.  این اولین برنامه حضوری بنیاد است که پس از لغو برنامه سالانه در فوریه 2020 بدلیل همه گیری کرونا تشکیل میشود. ضمناً این جایزه مصادف با صدمین سال تولد ژاله نیز میباشد.

این جایزه ویژه شاعران جوان (زیر سی سال) از کشورهای فارسی زبان، از جمله ایران، افغانستان و تاجیکستان، و دیگر فارسی زبانان می باشد. در این دوره نزدیک به 200 شاعر جوان شرکت کرده بودند که از میان آنها لیست کوتاهی برای هر کشور، شامل 5 شاعر، انتخاب و در این وبسایت و دیکر رسانه ها اعلام شدند. در مراسم نهائی جشنواره از هر کدام از این لیست ها یک شاعر برگزیده اعلام خواهد شد.

در این مراسم، علاوه بر سخنانی از شاعران بنام فارسی زبان، از جمله اعضاء هیئت داوری، و شعر خوانی شاعران برگزیده، موسیقی زنده از ایران، توسط گروه نواک، و افغانستان، آقای میلاد یوسفی، خواهیم داشت و رقص سماع توسط خانم لی لی اجراء خواهد شد. برنامه از ساعت 18:00  تا 18:30 با پذیرائی شروع خواهد شد.


مطالب مرتبط