اسماعیل خوئی و شعر فارسی – بمناسبت زاد روزش و در نخستین سالگشت نبودش

فیلم کامل این برنامه را در یوتیوب میتوانید ببینید. اینجا را کلیک کنید.

بنیاد فرهنگی ژاله اصفهانی به مناسبت زاد روز اسماعیل خوئی و در نخستین سالگشت به آتش سپاری او، یاد او را با برنامه ای با شرکت نامدارانی از عرصه های شعر و ادب و موسیقی گرامی میدارد.

این برنامه روز شنبه 25 ژوئن 2022 در سالن برونای گالری دانشگاه لندن، SOAS، در ساعت 3 بعد از ظهر، برگزار میشود. برنامه با پذیرائی از حاضران شروع و با سخنرانی، شعر خوانی، موسیقی و رقص سماع ادامه می یابد. سخنرانان (بترتیب الفبا) علیرضا آبیز، سبا خوئی، ماندانا زندیان، زیبا کرباسی، احمد کریمی حکاک و محمود معتقدی میباشند. مجید درخشانی ضمن سخنانی کار خود را با شعر خوئی عرضه خواهند کرد. پیمان حیدریان قطعاتی با سنتور اجرا می کنند و خانم لی لی فولادوند رقص سماع را به حاضران عرضه خواهند کرد. بهروز ظفری و هادی شفیعی برنامه را معرفی و اداره خواهند کرد. برخی از سخنرانان از راه دور از طریق لینک ویدیوئی در برنامه شرکت خواهند نمود. شرح حال کوتاهی از سخنرانان و هنرمندان در زیر آمده است.

برای ورود به جلسه بصورت مجازی، که ساعت 15:30 بوقت لندن، شروع خواهد شد، شماره شناسائی جلسه Meeting ID, 82928681286، را وارد نرم افزار زوم کنید. اگر زوم را روی کامپیوتر یا موبایل خود ندارید میتوانید از لینک زیر استفاده کرده و از طریق مرورگر اینترنتی (Web Browser) به جلسه وارد شوید:
https://us02web.zoom.us/j/82928681286

این برنامه همزمان از فیسبوک بنیاد نیز پخش خواهد شد: https://www.facebook.com/jalehesfahani.bonyad

دانلود بروشور این برنامه.

مطالب مرتبط