گفتگو با نویسنده کتاب “پرسه در تاریخ روزنامه نگاری”، دکتر ناصرالدین پروین

برای دیدن ویدیوی این جلسه به فیسبوک بنیاد مراجعه فرمائید.

بنیاد فرهنگی ژاله اصفهانی هر ماه نشست هایی برای معرفی، نقد و بررسی کتاب های داستانی، تحقیقی و تاریخی و نیز آشنایی عمیق تر با مشاهیر شعر و ادب زبان فارسی برگزار خواهد کرد.

در برنامه این ماه، کتاب اخیر آقای دکتر ناصرالدین پروین پژوهشگر تاریخ معاصر ایران مورد بررسی و گفتکو با دکتر مجید تفرشی، پژوهشگر و تحلیلگر تاریخ و سیاست معاصر ایران قرار خواهد گرفت و به سوالات مخاطبین ومیهمانان پاسخ داده خواهد شد.

این برنامه روز 12 فوریه 2021 برابر با 24 بهمن 1399 ساعت 5 بعد ازظهر لندن و 8:30 شب تهران در فضای مجازی و با استفاده از نرم افزار زوم برگزار خواهد شد.

برای ورود به جلسه از نشانی زیر استفاده فرمایید:

https:/us02web.zoom.us/j/82928681286

این برنامه همزمان از فیسبوک بنیاد نیز پخش خواهد شد:  https://www.facebook.com/jalehesfahani.bonyad

در باره نویسنده:


دکتر ناصرالدین پروین پژوهشگر تاریخ معاصر ایران به ویژه تاریخ روزنامه نگاری. دانش آموخته رشته روزنامه نگاری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است.  وی دارای سمت های مختلف در تلویزیون ملی ایران و عضویت هیئت علمی مدرسه عالی رادیو و تلویزیون و سینما و مدرس جامعه شناسی ارتباطی بوده است. وی از دانشگاه پاریس دکترای علوم ارتباطی و نیز جامعه شناسی سیاسی گرفته است. دکتر پروین پس از انقلاب به ژنو رفت و با یاری یکی از بستگان بنیاد فرهنگی محوی را که نخستین بنیاد برون مرزی ایرانیان بود تاسیس کرد که تا سالها ادامه داشت. از  کارهای عمده او در بنیاد محوی برگزاری هزارمین سال سرایش شاهنامه در دانشگاه کلن و هشتصد مین زاد روز نظامی گنجوی در دانشگاه لندن بوده است.

مطالب مرتبط