چهاردهمین جشنواره سالانه بنیاد فرهنگی ژاله اصفهانی

ویدیوی مراسم نهائی را که در 29 اکتبر 2023 برگزار شد در یوتیوب ببینید

بنیاد فرهنگی ژاله اصفهانی و انجمن ایرانیان سواس، دانشگاه لندن با خوشحالی به اطلاع میرسانند که مراسم نهائی چهاردهمین جشنواره جایزه شعر ژاله اصفهانی در روز یکشنبه 29 اکتبر از ساعت 2:30 تا 5:30 در تالار برونای گالری سواس، دانشگاه لندن، برگزار میشود.

زبان فارسی رشته ای است ناگسستنی که سه کشور همسایه افغانستان، ایران و تاجیکستان و هموطنانشان در سراسر جهان را به هم وصل میکند. هرساله شاعران جوان زیر سی سال از سراسر جهان در این مسابقه معتبر شرکت میکنند.

در این مراسم برخی از داوران جشنواره، خانم ها آزیتا قهرمان و شیرین رضویان از ایران، و خانم مژگان ساغر و آقای رضا محمدی از افغانستان سخن خواهند گفت و برندگان این دوره جشنواره را اعلام میکنند. سپس شاعران جوان برنده از سه کشور افغانستان، ایران و تاجیکستان، یکی از اشعار خود را میخوانند و هنرمندانی از این کشورها با موسیقی و رقص جلوه هائی از فرهنگ خود را معرفی میکنند. آقای دکتر حسین حدیثی از ایران، آقای میلاد یوسفی و همکارانشان از افغانستان و گروه سما به سرپرستی آقای شنبه با همراهی خانم جلوه از تاجیکستان در این برنامه هنرنمائی خواهند کرد. مجری برنامه خانم سودابه کامروا، شاعر، از افغانستان میباشند. در زمان استراحت بین برنامه ها از میهمانان عزیز با نوشیدنی سرد و گرم و شیرینی پذیرائی خواهد شد.

امبدواریم بتوانید در این برنامه شرکت نموده و دوستان خود را هم به شرکت در آن تشویق کنید و با آنان و دیگر همزبانان دیداری تازه کنید.

مطالب مرتبط