سعدی، جامع ترین سخنور زبان پارسی – سخنرانی دکتر روح الله هادی

خوشحالیم به اطلاع برسانیم که بنیاد فرهنگی ژاله اصفهانی تصمیم گرفته است که از آغاز سال میلادی 2021 جلسات ماهانه ای را برای معرفی، نقد و بررسی کتاب ها ی تازه منتشر شده داستانی، تحقیقی، و تاریخی وهمچنین آشنائی عمیقتربیشتر و با مشاهیر شعر و ادب فارسی برگزار کند.

اولین برنامه از این سری برنامه ها به سخنرانی آقای دکتر روح الله هادی در باره استاد سخن، سعدی شیرازی، اختصاص یافته است. این برنامه روز جمعه 15 ژانویه 2021، برابر با 26 دیماه 1399، ساعت 5 بعداز ظهر بوقت لندن و 8:30 شب بوقت تهران برگزار خواهد شد.

دکتر هادی مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران و سعدی شناس هستند. ایشان تحقیقات و تالیفات بسیاری در زمینه های مختلف ازجمله درباره سعدی دارند.

این برنامه در فضای مجازی و با استفاده از نرم افزار زوم برگزار خواهد شد. علاقمندان به شرکت در جلسه میتوانید از لینک زیر استفاده نمایند و یا شماره جلسه، Meeting ID 82928681286، را در نرم افزار زوم که روی کامپیوتر یا موبایل شان نصب شده است وارد کنند و نیازی به اسم رمز(Passcode) نخواهند داشت.

برای ورود به جلسه در روز جمعه 15 ژانویه اینجا را کلیک کنید.

ZOOM Webinar ID: 82928681286

امیدواریم این  سلسسه برنامه ها مورد توجه اهل ادب و همجنین جوانان فارسی زبان قرار گیرد و با همکاری و استقبال آنان تداوم یابد. خوشحال میشویم اگر نظر یا پیشنهادی دارید برای ما بنیویسد bonyad@jalehesfahani.com

مطالب مرتبط