مراسم اعلام برگزیدگان دهمین دوره “جایزه شعر ژاله اصفهانی” (گردهمآئی مجازی)

پنجشنبه 2 ژوئیه 2020 ساعت 5:45 بعد از ظهر( لندن) برابر با 12 تیر 1399 ساعت 9:15 شب (تهران)

با حضور و سخن اعضاء هیئت داوران و شاعران بنام فارسی زبان و ارتباط زنده با شاعران جوان منتخب داوران، اعلام برگزیدگان بخش های کلاسیک و آزاد و موسیقی زنده.

اعلام برگزیدگان دهمین دوره “جایزه شعر ژاله اصفهانی”، که بنا بود در 29 فوریه در دانشگاه لندن برگزار شود، بدلیل نگرانی از پخش ناخواسته ویروس کرونا به تاخیرافتاد. با توجه به نبود دورنمای روشنی از امکان گرد همآئی های حضوری، بنیاد ژاله اصفهانی تصمیم گرفت که این گرد همائی را بصورت مجازی در روز پنجشنبه 2 ژوئیه برابر با 12 تیر ساعت 6:00 بوقت لندن و 9:30 به وقت تهران با استفاده از برنامه زوم Zoom) (App بصورت زنده برگزار کند.

برای ورود به جلسه، در روز جلسه، کافیست لینک زیر را کلیک کنید (برای دسترسی راحت تر میتوانید این لینک را در تقویم خود کپی کنید و روز جلسه آنرا از تقویم تان کلیک کنید):

https://us02web.zoom.us/j/81533771401

برای راحتی علاقمندان، بنیاد ژاله اصفهانی ظرفیت جلسه مجازی را ، از نظر تعداد شرکت کنند گان، افزایش داده است و به این دلیل دیگر نیازی به ثبت نام نخواهد بود. همچنین دوستان شرکت کننده احتیاجی به نصب اپلیکشن زوم(Zoom)  بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر خود ندارند و میتوانید تنها با استفاده از وبگرد (web browsers) دستگاه مورد استفاده، پس از کلیک کردن لینک بالا، گزینه “join from your browser”، را انتخاب و با دادن نام (که میتواند مستعار باشد) و ای میل و موافقت با شرایط استفاده از زوم وارد جلسه شوند.

توجه: مراسم سر ساعت 6 بعد از ظهر لندن (9:30 شب تهران) شروع خواهد شد. اما از شرکت کنندگان تقاضا داریم که چند دقیقه قبل از شروع جلسه لینک بالا را کلیک کنند تا به موقع بتوانند به جلسه وارد شوند.

به امید دیدارتان

برای راهنمائی بیشتر برای ورود به جلسه به این صفحه مراجعه فرمائید.

مطالب مرتبط